PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
1. Warunkiem otrzymania punktów i rabatów za zakupione towary jest posiadanie konta w sklepie midiamo.pl. Klienci niezarejestrowani nie mają możliwości zbierania punktów w PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM. Każdy Klient detaliczny zakładający konto w sklepie midiamo.pl zgadza się na udział w programie.
2. Uczestnicy PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO otrzymują punkty za towary zakupione w sklepie internetowym oraz za zaakceptowaną przez obsługę opinię o zakupionym towarze. E-mail z prośbą o opinię jest wysyłany 5 dni po wysłaniu zamówienia(nie dotyczy opinii wystawianych na Ceneo.pl).
3. W przypadku zwrotu towaru punkty zostaną odjęte od stanu punktów na koncie Klienta.
4. Punkty na konto Klienta naliczane są w terminie do 28 dni po opłaceniu lub odebraniu zamówienia pobraniowego.
5. Zgromadzone punkty Klient może wykorzystać jako rabat na dowolne produkty przy składaniu kolejnego zamówienia. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę. Zniżki nie łączą się z innymi kodami rabatowymi.
6. Sklep internetowy midiamo.pl zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu, zawieszenia lub zakończenia PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO w każdym czasie bez podania przyczyny. O planowanych zmianach klienci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną z miesięcznym wyprzedzeniem.
7. Niniejszy regulamin jest uzupełnieniem Regulaminu strony i Sklepu internetowego midiamo.pl.
1. Za każde 10 złotych wartości zamówienia Klient otrzymuje 1 punkt. Za dodanie zatwierdzonej przez obsługę sklepu opinii o produkcie Klient otrzymuje 3 punkty.
2. Każdy 1 punkt jest przeliczany na 0,40 zł rabatu na końcową cenę detaliczną podczas składania kolejnego zamówienia.
1. Klient kupuje produkt za 200 zł, za co otrzymuje 20 punktów.
2. Każdy 1 punkt jest przeliczany na 0,40 zł rabatu, zatem punkty zostaną przeliczone według schematu: 20 punktów * 0,40 zł = 8 zł rabatu.