Reklamacje
Reklamacje dotyczące Towarów oraz działania Sklepu internetowego
-
Maciejka Footwear Sp. z o.o. Sp. J. jako Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
-
Reklamacja z tytułu rękojmi powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe) jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.
- Reklamacje z tytułu rękojmi należy kierować na adres bok@midiamo.pl wraz dokumentacją fotograficzną. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku odesłania Towaru do Sprzedawcy przez Klienta i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca zwróci koszt przesyłki poniesiony przez Klienta. Należy zachować i przesłać do Sprzedawcy dowód nadania przesyłki z widoczną kwotą poniesioną przez Klienta - może to być ksero, potwierdzenie pdf, skan lub zdjęcie przesłane drogą elektroniczną. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedawca udostępnia Klientowi Towar do odbioru lub odsyła mu Towar na jego koszt przesyłką opłaconą z góry (na wyraźną dyspozycję ze strony Klienta).
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedawca na własny koszt niezwłocznie wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprzedawca nie jest producentem Towarów.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień parametrów monitora i/lub komputera Konsumenta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Jednakże Konsument ma prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 30 dni od daty otrzymania paczki bez podania przyczyny.
-
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną:
-
Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.
-
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Sklep Internetowy Midiamo, ul. Strumykowa 7, 62-200 Gniezno, mailowo pod adres bok@midiamo.pl.
-
W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
-
Dokument do pobrania: