Reklamacje

Reklamacje dotyczące Towarów oraz działania Sklepu internetowego

 

      1. Midiamo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. jako Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

      2. Reklamacja z tytułu rękojmi powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe) jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.

      3. Reklamacje z tytułu rękojmi należy kierować na adres bok@midiamo.pl wraz dokumentacją fotograficzną. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
      4. W przypadku odesłania Towaru do Sprzedawcy przez Klienta i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca zwróci koszt przesyłki poniesiony przez Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedawca udostępnia Klientowi Towar do odbioru lub odsyła mu Towar na jego koszt przesyłką za pobraniem (na wyraźną dyspozycję ze strony Klienta).
      5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedawca na własny koszt niezwłocznie wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
      6. Sprzedawca nie jest producentem Towarów.
      7. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną:

        1. Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.

        2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Midiamo Sp. z o.o. sp.k, ul. Strumykowa 7, 62-200 Gniezno, mailowo pod adres bok@midiamo.pl.

        3. W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

 

Dokument do pobrania:

 

Formularz reklamacyjny DOC

  

Reklamacja PDF

Formularz reklamacyjny PDF

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel